Aktualności
- Magda Wróblewska
Warunkiem przystąpienia do rekrutacji na studia doktoranckie jest rejestracja Kandydata w Internetowym Systemie Rekrutacji ISR.
Terminy rekrutacji na studia doktoranckie:
Rejestracja Kandydata w ISR | od 2.07.2018 do 27.08.2018 |
Składanie dokumentów | do 31 sierpnia 2018 |
Postępowanie kwalifikacyjne | 4-5 września 2018 |
Ogłoszenie wyników rekrutacji | 6 września 2018 |
Składanie odwołań od ogłoszonych wyników | do 20 września 2018 |
Rozpatrzenie odwołań i ogłoszenie wyników | 26 września 2018 |
Wykaz dokumentów:
- Kwestionariusz przyjęcia na studia doktoranckie (druk)
- Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia
- Suplement do dyplomu
- Zaświadczenie z Dziekanatu potwierdzające oceny za prace dyplomową magisterską, egzamin dyplomowy i średnią (Zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
- Informacja o dotychczasowej pracy naukowej, dydaktycznej, zawodowej oraz ewentualny wykaz publikacji
- Propozycja zakresu tematycznego, w którym Kandydat chce realizować pracę doktorską (zgodna z dyscypliną Informatyka)
- Oświadczenie kierownika jednostki organizacyjnej i opiekuna naukowego (druk)
- Życiorys
- 3 fotografie
- Zaświadczenie lekarskie na podstawie wydanego skierowania na badania
Miejsce składania dokumentów – pok. 106 WI1 mgr Magdalena Wróblewska
- Bartosz Bazyluk
19 czerwca na Wydziale Informatyki odbyła się ceremonia ogłoszenia wyników kolejnej, jedenastej edycji konkursu na najlepszą, własnoręcznie napisaną grę komputerową.
Studenci II roku kierunku Informatyka rywalizowali w ramach przedmiotu Gry komputerowe o miejsce na podium, realizując swoje własne, tworzone od podstaw projekty ekscytujących gier w środowisku 3D.
Już drugi rok z rzędu konkurs odbył się pod patronatem firmy Huuuge Games, która zapewniła laureatom fantastyczne nagrody oraz zaproponowała zwycięzcy staż w swojej siedzibie.
W konkursie wzięło udział 19 autorów wyjątkowych gier, spośród których udało się wyłonić 4 laureatów, którzy stanęli na podium oraz 8 osób, które uhonorowano wyróżnieniami.
Zwycięzcy tegorocznej edycji:
I miejsce:
- Aleksander Kłoda - gra "Tunnel"
II miejsca ex aequo:
- Jakub Karaszewski - gra "Fifo Lafo"
- Tristan Dobrowolski - gra "Asteroids 3D"
- III miejsce:
Przemysław Zisopulos - gra "Crash Bandicoot"
Wyróżnienia:
- Tomasz Janiak - gra "Senna Wyspa"
- Jakub Becmer - gra "The Brave Student"
- Przemysław Samsel - gra "Croc Gobbos: Tribute"
- Jakub Łowicki - gra "Cannonball Adventures"
- Rafał Gołębiewski
- Mateusz Nadoliński - gra "Fox"
- Krzysztof Misiewicz - gra "Wizard"
- Szymon Wiatrzyk - gra "AZAWALD"
Wszystkim laureatom oraz uczestnikom serdecznie gratulujemy!
Link do galerii zdjęć z wydarzenia: https://1drv.ms/f/s!ApWqNe_
- Radosław Maciaszczyk
Już po raz czwarty w uroczystej oprawie zakończył się kurs SamsungLABO, który jest wspólnie organizowany przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny oraz firmę Samsung.
18 czerwca 2018 roku w gościnnych progach Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii zebrali się uczestnicy tegorocznej edycji, mentorzy i jurorzy oraz zaproszeni goście. Uroczystość była podsumowaniem dwóch semestrów wytężonej pracy studentów Wydziału Informatyki i Wydziału Elektrycznego, którzy przygotowywali użyteczne aplikacje mobilne wraz z planem ich komercjalizacji.
Pomysły studentów zweryfikowało grono specjalistów z firm-partnerów: Roman Ulan - Tieto, Michael Kacprzak – home.pl, Paweł Sala – SpotBeans, Kacper Skoczylas – Squiz, Michał Tarasiejski – Marcontrel oraz Michał Łącki – brightONE.
W tym roku, podobnie jak we wszystkich poprzednich edycjach, zwycięski projekt przygotowali studenci Wydziału Informatyki.
Projekt "Rambler" opracowała grupa studentów III roku na kierunku informatyka w składzie: Agata Nowalany, Maciej Sowa i Patryk Szmurło.
"Rambler" wychodzi naprzeciw potrzebom pilotów i przewodników wycieczek. Umożliwia szybkie i kompletne zarządzanie grupami wycieczkowymi, co znacząco poprawia komfort i bezpieczeństwo przewodników, jak i uczestników. Dzięki niej w łatwy sposób można nawiązać kontakt ze wszystkimi zwiedzającymi równocześnie, a także odnaleźć zagubionych uczestników. Rambler zapewnia także dostęp do przydatnych dla przewodnika funkcji jak możliwość tworzenia i udostępniania planu wycieczki, czy sporządzania notatek.
Wręczenie certyfikatów kończy kurs, ale nie kończy pracy nad projektami. Studenci podczas końcowej prezentacji dowiedzieli się o dobrych stronach swoich aplikacji wiedzą, co mogą zmienić i co powinni zrobić, aby zaistnieć komercyjnie. Liczymy na to, że niedługo ponownie usłyszymy o tych projektach.
Organizatorzy kierują podziękowania do osób, które brały udział w przygotowaniu i prowadzeniu SamsungLABO, a przede wszystkim uczestniczyły w weryfikacji i ocenie pomysłów studentów.
- Mirosław Mościcki
Po raz drugi Student Wydziału Informatyki, Krzysztof Palczewski, został laureatem konkursu "Seeds for the Future" i po raz kolejny miał zaszczyt reprezentowania uczelni w Chinach.
"Seeds for the Future" to międzynarodowy program firmy Huawei, który ma na celu wspieranie obszaru edukacji technologicznej i dedykowany jest studentom kierunków ICT.
Laureaci inicjatywy zyskują możliwość odbycia warsztatów technologicznych i kulturoznawczych w głównej siedzibie Huawei w Chinach, a także możliwość rozwoju zawodowego w Huawei Polska.
Projekt konkursowy Krzysztofa Palczewskiego dotyczący technologii 5G został uznany za najlepszy w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych. W tej edycji konkursu zostało wyłonionych łącznie 8 studentów z Polski, a wśród nich także student z Wydziału Elektrycznego naszej uczelni – Paweł Grochocki.
W maju odbyła się uroczysta gala rozdania nagród w siedzibie Huawei Polska w Warszawie, a tuż po niej studenci odbyli podróż do Chin.
Wyjazd jest ogromną okazją do nabycia niezbędnego doświadczenia oraz poszerzenia swoich umiejętności – zarówno tych technologicznych jak i miękkich. Dodatkowo na początku wyjazdu studenci mają możliwość uczestniczenia w kursie języka chińskiego na Beijing Language and Culture University, nie tylko rozwijając swoje zdolności językowe, ale także poznając kulturę i tradycje Chin.
Warsztaty technologiczne odbywały się w głównej siedzibie firmy Huawei w Shenzhen pod okiem wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin i obejmowały takie tematy jak Cloud Computing, IoT oraz 4G Base Stations.
Gratulujemy!
- Anna Barcz
24 kwietnia 2018 roku podczas konferencji „IT in Automotive” organizowanej przez firmę GlobalLogic zostało ogłoszone trójstronne partnerstwo pomiędzy GlobalLogic S.A., Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym w Szczecinie i Urzędem Miasta Szczecin.
Celem zawartego partnerstwa jest zbudowanie „GlobalLogic Automotive Lab” na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie.
Automotive jest ważnym obszarem działalności gospodarczej i badawczej dla Szczecina, Wydziału Informatyki i całej uczelni, a także stanowi główny obszar działalności firmy GlobalLogic S.A w Szczecinie.
GlobalLogic to lider w sektorze usług inżynierii oprogramowania i cyfrowej transformacji przemysłu. Inżynierowie firmy projektują i tworzą innowacyjne produkty, platformy, a także cyfrowe rozwiązania współczesnego świata, jak również projektują cyfrowy świat przyszłości. Polskie oddziały tej firmy specjalizują się w oprogramowaniu systemów wbudowanych oraz cyfrowej transformacji przemysłu, przede wszystkim dla takich branż, jak: motoryzacja, bezpieczeństwo, komunikacja, systemy wbudowane oraz finanse.
Laboratorium „GlobalLogic Automotive Lab” pomoże w dostarczeniu studentom praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych samochodowych systemów wbudowanych oraz zintensyfikuje prace badawcze
prowadzone na naszej Uczelni, w tym w szczególności na Wydziale Informatyki.
Zapis video z wydarzenia: https://youtu.be/H8p2x9dZMP4?t=11466